Saturday, September 4, 2010

RAMADHAN hampir tamat SYAWAL muncul

halo... ari ni topic pasl puasa dan raye.. Puase tahun ni berlainan dari tahun2 lepas cz tahun2 lepas puasa sambil bersekolah. tahun puasa sambil duduk dirumah(pengganggur),,hehehe... Aku bersyukur ke hadrat Illahi kerana memeberi peluang untuk aku berpuasa pada tahun nie..Tahun depan aku x tahu lah..hoping sangat aku dapat berpuasa lagi..mudah-mudahan dipanjangkan umur;)
Bercakap plak pasal raya..tahun ni raya tema warna "PURPLE".warana yang sungguh comel bagi aku berbanding "PINK" hate gler dgn warna itu.x tahu kenapa..hehhe.. so tahun ni raya kami sekeluarga tanpa nenek di Negeri 9,Hjh Yang Chik..sangat terasa kehilangan..kalo x aku yg selalu membebel dkat wan aku pasl rokok..x sangka plak ajal die cepat sgt.Aku berdoa agar die ditempatkan dengan orang yang beriman..Ya ALLAH kau dengarlah doa hamba-Mu ini..
Walaupon pemergian nenek amat menyedihkan tetapi yang menggembirakan akhirnya ahli kelurga side mama dah bersatu kembali.Rupe2 nya disebalik kesedihan ade kegembiraan.Allah mmg maha adil.ALHAMDULLILAH. terima kasih kepada-Mu kerana mengabulkan doa ku..AMIN. Semoga tahun ni raya akan sentiasa dilimpah dengan rahmat..AMIN;-)

No comments: